SOOOOOOL! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Stackars stackars alla som ligger där nu.. däckade, bakis, utslagna satar som går miste om det underbaraste vi har... Soolen.. Om det är en fin dag, helst lite kallt, helst lite snö som gnistrar och en fin sol på himlen kan dagen inte bli dålig, jag blir på sjukt bra humör! Jag vill hitta på saker, gå promenader, åka in till stan, gå in i skogen och grilla korv typ! Jag blir så himla företagssam! Och allt det pga det som är nu - världens finaste väder!:)

Hade tänkt att vara elak och ringa och väcka älskling och sjunga fina sånger i hans trötta öra.. haha.l fatta själv vad arg man skulle bli...! Men vem vet.. Om ett litet ögonblick kanske han får ett litet samtal med en kärlekssång hehehe..;)

Mamma har precis gjort frukost till mig. Asså fatta att man bott hemma i 20 år typ och det är när man flyttat som man blir mest omhändertagen.. det tycker jag är sjukt...Det borde ju vara när man bor hemma som man borde bli mest omhändertagen. Basta!


Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa min käraste Martie. Vi ska i så fall gå ut om jag mår bättre i min förkylning. Vilket jag inte kommer att göra.. så det gäller att trotsa i så fall....tiden får utvisa.. Men allt går om man vill.. Med ett leende kommer man långt! :)


z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0