På spåret på Ekerö

Godkväll alla hemmasittare. Jag trotsar alla förslag om utgångar och sällskap och stannar hemma hos mamma och pappas trygga på Ekerö. Här är jag uppvuxen och varje gång jag kommer tillbaka hit försvinner alla problem. Jag blir så harmonisk och lugn. Det är som ett glitterpulver som kastas på en när man åker över Nockebybron och gör en magiskt euforisk. Det är sån kärlek och mys över denna lilla ögrupp att man borde råda alla personer att åka hitut. Till lugnets lugn.

Har precis gått ut och gått en promenad med min psykoterapeutiska mamma och luftat sinnet och minnet. Hon är så gullig och underbar min mamma.  Så himla realistisk och bra, alla borde ha en mamma som min. Varje gång jag kommer hitut äter vi tacos. Så det hör liksom. Tacos och mamma. Och pappa. Och Wille våran hund. Han är på fest hos syrran och hennes kille ikväll.. Astrist. Han är liksom så saknad nu för tiden!

Pappa kollar på "På spåret" och jag vill kolla på Let's Dance. Min syssling är med där. Hon heter Maria och dansar med Carl-Jan.... Carl-Jan.. han måste vara gay? 

Glitter, schlager och parad?
a

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du fortfarande med jonas?

2009-02-20 @ 23:04:58
Postat av: Lisa

Vem frågar?

2009-02-21 @ 10:46:53
Postat av: Olle

Nämen, vilket sammanträffande. Min syssling är också med! Vad är oddsen?



Kul att du har skaffat en blogg förresten. Det var värst vilket inflytande jag har på dig :P

2009-02-24 @ 20:34:40
URL: http://noposo.blogg.se/
Postat av: Olle

Nämen, vilket sammanträffande. Min syssling är också med! Vad är oddsen?



Kul att du har skaffat en blogg förresten. Det var värst vilket inflytande jag har på dig :P

2009-02-24 @ 20:35:56
URL: http://noposo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0