Mysig kväll!

Heeey :)

Älskar solen haha kan inte säga det nog! Jag blir så energifull när den är uppe!. Det här kommer att bli en bra vecka.
Igår åt jag middag (;)) med Martina och Bettan. Så himla underbara tjejer dom får mig verkligen att må så bra!

Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord och plötsligt blev klockan halv tolv, just love it :)

Är inte så mycket för pajkastning men jag kan ju bara säga en sak. Att vara så ytlig att pengar har en betydelse i ett sådant här fall. Att vara så osäker på sin sak och sig själv att man måste ha bekräftelse av folk runtomkring.
Lever alla i din  värld eller? Av dina omogna ord verkar det nästan så.

Sådär. Nog om detta, det kommer trots allt bli en underbar vecka! Ikväll ska jag och <3 äta middag och på bio. I morgon hade jag tänkt träffa Marre och planera och ge lite tips inför hennes stora asienresa. Har ochså gjort en sån resa en gång och det är helt fantastiskt att kunna vara så fri och bara leva för stunden.

Om allt vill sig väl och enligt går planer ska jag nog åka till Australien med vänner och kärlek och jobba där i ett år eller två... Det är ju iaf vad jag vill.. Så Marty och Berit, mi casa is soon for rent.. ;)

Ha en underbar dag alla! j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0