Konstiga drömmar

Asså shit, ibland blir jag riktigt rädd för mig själv.. Jag drömmer sååå konstiga drömmar nu för tiden... det handlar om människorkött som tuggas, ugnar där man bränner människodelar, tröjor av avföring, fastkedjade människor...
Detta är inte normalt. Jag vågar inte ens söka upp vad det här betyder. Antagligen att jag var en massmördare eller nån annan typ av elak mördarmänniska i mitt liv, eller att jorden kommer att gå under. Im scary. Fan asså haha :)

Sitter på jobbet. fattar inte att det känns sååå tungt första dagen efter att man vart sjuk en lång tid. Dagen känns helt sjukt lång. Fast endå. Kan inte sticka under stolen med att det är skönt att inte sitta hela dagarna och titta på Oprah, rachel Ray, Eller Degeneres och the Doctors...

Efter jobbet ska jag träffa Marty... Hon är barista och jobbar på NK. Fett glammy... :) hej på er!  =O)



f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0