Extremt produktiv dag

Idag har jag förutom förbannat mig över att älskling kom halv ett ist för 12 igår, städat och skurat hela lägenheten, så nu doftar det milt av goda blommor och renlighet. Till mitt skrubbande har jag lyssnat på Lisa Nilsson och Phil Collins. Lisa Nilsson har en underbar låt som heter "Handens fem fingrar". Om jag får ett barn i framtiden skall min kära moster Britta få sjunga den på lillens dop.... haha snacka om att jag har bra planering:)

Jag brukar dammsuga typ var tredje dag och på den tredje dagen är det sjukt dammigt iaf... Fattar inte, SÅ smutsig är jag inte så var i hvete kommer allt damm ifrån? Jag fattar inte.. ett stort mysterium... Sen har jag pratat med kära Anna i telefonen.. Hon höll ochså på att städa och vara duktig.. Sen har jag vart och handlat i brommaplan.. Intressant uppdatering... Och på tisdag är det lön.. Det känns ju rätt bra kan jag erkänna... Jag måste köpa en ny dator.. och en bra kamera sån jag kan börja dokumentera lite..


Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0